اخبارماهواره وفرکانس وکانالها


انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اخبارماهواره وفرکانس وکانالها
اخبارماهواره وفرکانس وکانالها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ورود

كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟

المواضيع الأخيرة
» کانال های جم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأربعاء ديسمبر 13, 2017 12:23 am من طرف abadan56

» کانال های جم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالثلاثاء ديسمبر 12, 2017 11:54 pm من طرف abadan56

» اخبارکانال های HD
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأربعاء يناير 28, 2015 4:52 am من طرف mreza

» رفع عیب بوت نشدن استار ست x95usb و ماندن روی حرف b
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالإثنين سبتمبر 01, 2014 12:20 am من طرف ely

» آموزش تصویری نصب ۲۵ جهت قابل دریافت در ایران در یک فایل پی دی اف
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:04 pm من طرف majidrahmani17

» مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة مايو 09, 2014 1:27 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com

» فکرمیکنی اگراین کاررابکنی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة مايو 09, 2014 1:25 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com

» راه حل جهت رفع مشکل چراغ قرمز رسیورهای آی کلاس
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالسبت فبراير 08, 2014 11:22 pm من طرف kiarash3015

» پچ رسمی آی کلاس 9696,9797 hdmi و لیست کانال برای 9797
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالخميس يناير 23, 2014 4:46 am من طرف T2

» istar 4000x
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأحد يناير 05, 2014 12:20 am من طرف pashey

» دانلود فیلم تسویه حساب با لینک مستقیم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» دانلود فیلتر شکن محبوب اولترا سارف 1008(U1008)
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» PATCH ولودر استرانگ
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» اديتور رسيور X60cu Usb جهت ويرايش ليست كانال ها و فركانس ها
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:44 am من طرف Admin

» سوژه های داغ وطنی! (فقط بخندید...)
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 10:08 pm من طرف Admin

» تبدیل کردن موزیلا فایرفاکس به ف*لتر شکن!!!
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالسبت فبراير 04, 2012 11:34 pm من طرف AINAZI

» نرم افزار رسمی به ورژن 11366 برای آیکلاس و هایویون معمولی و hdmi به تاریخ 2011/03/28
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin

» اعلام وضعیت شرینگ
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin

» آخرین اخبارمربوط به کانالهای Nilsat
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin

» دانلود سریال بسیار زیبای اسپارتاکوس Spartacus : Blood And Sand با لینک مستقیم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin

» دانلود فیلم هندی Hostel 2011 با لینک مستقیم
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:47 pm من طرف Admin

» عکس های سری داف های حزب الله !!!
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالسبت يناير 07, 2012 1:29 am من طرف Admin

» معرفی ایـــکس کــــروزر XDSR600
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالسبت ديسمبر 10, 2011 10:21 am من طرف Admin

» جدیدترین تغییرات در کانالها و فرکانسهای ماهواره Badr
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 12:11 am من طرف amir pa80

» معرفی سایت رسمی وسایت های مرتبط با رسیور ISTAR
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 7:28 pm من طرف Admin

جستجو
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

اطلاعات موردنیاز
سلام: 1-دوستان من این سایت کاملا ایرانی بوده واگردربعضی ازقسمتهاازکلمات عربی استفاده شده بخاطراین است که سایت مادرسایتی عربی است وقالبی فارسی ترازاین پیدانکردم.منراببخشید.وبرای فعال کردن چت باکستان کافیست روی کلمه وروددرسمت چپ چت باکس کلیک کنیدوبادروستان دیگرارتباط برقرارکنید. 2-دوستان من این یک فروم است,وفروم یعنی اینکه یک نفرسوال میکندوبقیه جواب میدهند.نه اینکه همه سوال کنندویک نفرجوابگوباشد. دوستان خوبم اگرسوالی دارند,دربخش مربوط به سوالشان مطرح کنندتادراسرع وقت پاسخ سوالشان رادریافت نمایند. 3-ازدوستانی که مایل به همکاری درتالارهاویابخشهای مختلف سایت هستند,میتوانندازطریق پیام خصوصی باآدمین سایت درخواست خودشان رامطرح کنندتاابزارمدیریت آن قسمت دراختیارشان قرارگیرد. امیدوارم لحظات مفیدومفرحی رادرانجمن بگذرانید.موفق باشیددوستان
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
امید
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
bahar.m
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
m16
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
md13
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
reza
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
tehran20
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
kamimaks
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
mohamadi
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 
amir69
اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_rcapاظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Voting_bar2اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Vote_lcap2 

تدفق ال RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


كساني كه Online هستند
در مجموع 18 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 18 مهمان :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

هيچ كدام

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 203 و در تاريخ الأحد أبريل 22, 2012 2:04 am بوده است.

اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني

اذهب الى الأسفل

اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني  Empty اظهارات عجيب سركرده فرقه عرفان كيهاني

پست من طرف امید الأحد مايو 15, 2011 6:21 pm

سركرده عرفان كيهاني (حلقه) از يك طرف در جمع مريدان خود مدعي است كه خداي
مجسم آنان است و از طرف ديگر مي‌گويد: زماني كه الهام مي‌شود، رنگ چهره ام
عوض مي‌شود و كلاً دگرگون مي‌شوم.

به گزارش فارس، سركرده فرقه
انحرافي «عرفان كيهان» (حلقه) كه براي سومين بار متوالي در يك سال اخير
بازداشت شده است، در قالب كلاس‌هاي آموزشي ادعاها و موهوماتي را درباره
مسائل نظير هستي شناسي و شناخت شناسي مطرح كرده است. به منظور آشنايي بيشتر
با انديشه‌هاي مسموم و توهمات ذهني وي كه حتي در كسب مدرك ديپلم نيز
ناتوان بوده به بازخواني بخشي از ادعاهاي وي پرداخته‌ايم.

* طرح مباحث شرك آميز در رابطه با الوهيت

...
الان شما هم خداي مجسم هستي، من هم هستم، همه هستند، همه وجه او هستند...
مفهوم من پسر او هستم، الان همه پسرش هستيم، همه فرزندش هستيم، بهك عبارت
هايي چون حالا در اون ماجراي اون جا، مثلأ ما به خدا مي گيم دوست، اون جا
بحث پدر، پدر آسماني، حالا اون شده پدر، ما شديم فرزند، يك تشبيه عرفاني
است... خوب آخه اينجا مسائلي هست خداي زنده مرتبطه با بسم الله و اين صفات
ديگه مربوط است به خداي زنده، خوب مربوط است به تجليات... .

* به خود او نمي‌توانيم بگيم زنده!

...اينك
ما به هم رسيده ايم؛ چيزي كه ظاهراً منتظرش بوديد و وصالي كه طلبش را
داشتيد؛ اما نه به اندازه اي كه من مشتاق بودم. شما مرا بخشنده مي دانيد؛
ولي اصلاً حد آن را نمي دانيد و از آن صرفا تصوري مبهم داريد. ميزان
بخشندگي من را پس از وصال خواهيد فهميد؛ وقتي كه همه قدرت خود را به شما
ببخشم. فقط در آن جاست كه مفهوم بخشنده مهربان را خواهيد فهميد. حال من
هستم و شما. آيا با داشتن همه قدرت من و احساس بي نيازي، باز هم طالب من
خواهيد بود؟

در عالم ملكوت يك توان بالقوه اي هست كه نمي داند چي
كار مي خواهد بكند؟ نه تضاد دارد. يك عالم خنثي است به محض اينكه شيطان
مأموريت پيدا مي كند از خنثي بودن مي آيد بيرون.

- از حالت خنثي مي
آيد بيرون و يك عالم ديگر از توش مي آيد بيرون مثلا عالم دوقطبي. در عالم
ديگر به صورت ديگر ابليس هاي خاص خود را دارد.

- به ما مي رسد جنس
خاك مال عامل پايين تر مي گه من پيام خودم در اختيار اين قرار بدم نمي دهم.
اولين معلم ما شيطان بوده. اولين درسي كه مي دهد كه وقتي بگي من غريز
خواهم كه باشي سقوط مي كني. بحث رمز خاك و آتش در واقع در اينجا رمز خاك و
آتش كه خاك شكل پذير است و آتش عامل پختگي است.

- ما هم كه آگاهي
است اگر در معرض شيطان قرار نمي گرفتيم كه پخته نمي شديم. جن آتش شامل
شيطان و جن. جن از بيرون حمله مي كند و شيطان از درون. و اين پختگي را براي
جنس خاك فراهم مي كند. اما ساير ملائك به تسخير ما در مي آيد. اين حلقه
حلقه شيطان است.

- يكي از آن ملائك يا قوانين بنام عدالت است، بحث
اين است كه هر جزء و ذره اي از عقل كل ناشي و تقسيم شده است به عقل اول و
عقل دوم و...يعني به عقول مختلف تقسيم شده است، گفتيم كه راجع به تقدس هيچ
ذره اي نمي توانيم بگوئيم اين ذره از آن ذره مقدس تر است يا اين ذره اين
مقدار بار تقدس دارد و خدا آن مقدار! تمام اجزاء سر جاي خودشان تقدس يكسان
دارند و در مقابل همه آنها اصلي حكم فرما است كه اين ها از يك چيزي
برخوردارند كه بين همه شان آن تقدس توزيع شده است و هيچ ذره اي از ذره ديگر
متكامل تر و يا جلوتر يا مقدس تر نيست و عدالت حاكم است. كه اينها از يك
چيز ي برخوردارند كه بين همه شان آن تقدس توزيع شده است و هيچ ذره اي از
ذره ديگر متكاملتر و جلوتر و مقدس تر نيست، عدالت حاكم است. حالا وقتي كه
به ما مي رسد كه ما خدایيم كه ما خالقيم، خالق ليوان هستيم در سطح ما هم
نيامده اند در بين من و شما توزيع نامتناسبي داشته باشند عقلي كه در شما
جاري شده در من هم جاري است. عقلي كه در ذرات وجود شما هست در من در ايشان
و...جاري است، درست شد؟ لذا همه ما در مقابل كل خودمان از عقل برابري
برخورداريم، اين عقل به عدالت جاري شده است. عقل كل من با عقل كل شما به
برابري داده شده است در كل يكي از ملك هاي عدالت است. عاملي كه توزيع عقل
را به عدالت كرده است مثل يك ظرفي كه سوراخ سوراخ بكني و نو ر را از آن
بتاباني و نور نقاط به تساوي مي افتد و... كليه اين عقول مختلف كه بيش از
50 نوع است... .

* ادعاي وحي و الهام

زماني كه الهام مي شود رنگ چهره ام عوض مي شود و كلاً دگرگون مي شوم

*بي اعتنا ساختن مريدان نسبت به واجبات خصوصا نماز

«...مرتبه
ستارهك مرتبه اي است و مرتبه گياهك مرتبه اي است و... در تفكر سنتي به
دنبال اين است همان گونه كه ستاره سجده كرد من هم سجده مي كنم! ( استاد
دولا و راست شدن مكانيكي را نشان دادند) ملائك گفتند ما كه هستيم اين را مي
خواهي چكار كني؟ پس چرا به دنبال ما آمدند؟ حتما بايد نحوه عبادت ما فرق
بكند! پس آنجا مي خواسته بگويد اين موجود بالاتر از ايني است كه شما انجام
مي دهيد، پس بازتابي كه از ما انتظار مي رود بيشتر است از بازتابي كه از
شجر و... دارد... ».

* ترويج تقدس شيطان

...به شيطان گفتند
يه جا گفتن جز بر من بر كسي سجده نكن. شيطان تنها موحد بارگاه الهي است
يعني تنها مخلوقي است كه جز بر او بر هيچ چيزي ديگري سجده نكرده است يعني
يك امتياز يعني يه ركورد بي نظيري براي خودش داره... يعني تنها مخلوقي است
كه جز بر خدا بر هيچ چيز ديگري سجده نكرده... يعني به سمت من دون الله
نرفته؛ درست شد يا نه؟

بعد اونجا بهش گفتند جز بر من بر كسي سجده
نكني اونوقت اينجا گفتن... و اذقلنا للملائكه اسجدو لادم فسجدوا... گفتن
منو بايد سجده بكني همه سجده كردند اين سجده نكرد بعد اينجا مي گه منو اغوا
كردي. قبلا به من گفتي كه جز بر من بر كسي سجده نكني منتها اينها در قالب
مثال و داستان و اين ماجراهاست، ولي مي رسونه كه اينها طرح و نقشه و برنامه
است و نقشه الهي ديمي نيست بلكه بر اساس چيه بر اساس طرح و برنامه ‌است.

- هميشه در طول اين مسير دريافت الا ماشاءالله. با اين دريافت هاست كه بعد از جهنم مي خواهيم آن گنجينه را باز كنيم بعد از جهنم.

-
نصف وجود ما در اختيار اوست. نصف برنامه نرم افزاري در اختيار اوست. نصف
در اختيار مثبت و نصفش در اختيار منفي است براي همه همين بوده پس يك سهم
مفروضي در وجود ما دارد. بحث من هاي متعدد من هاي كمال و خود كمال. من ضد
كمال سهم تعيين شده شيطان.

- براي ملایك تقدس قائل شده اند و آمده
اند به زبان رمزي حرفي زده اند كه ما امروز داريم مي گویيم همه اركان هستي
عقل كل هست و بايد با احترام با آن رفتار كنيم، و اين كه گفته اند به ملائك
احترام بگذاريد، مي خواستند آنها را كشف كنيم، در حالي كه انسان آمده
تفسير كرده كه ملائك با دوبال و سه بال و... دارند در حالي كه اين بحث
نيست.

- همه اجزاء هستي دارند تقديس مي كنند يعني چه ؟ يعني ملائك
دارند اذن الهي را جاري مي كنند.آن عاملي كه دارد اذن الهي را جاري مي كند
دارد تقديس مي كند! خود ابليس هم دارد لبيك مي گويد، اگر از ديد عاميانه
بياييم بيرون، هر عاملي كه دارد اذن الهي را جاري مي كند دارد تقديس مي كند
دارد لبيك مي گويد " يسبح لله ما في السموات و... " يعني همه چيز دراو
غوطه ور ودرحال اجابت دستور الهي است، حالا در آنجا كه گفت سجده كنيد به
آدم آن عامل ضد حركت هم بايد باشد!

- در عرفان كميت نداريم كه مثلا
در موضوع تقدس، كه احترام چگونه بگذاريم، يك وقت نگويند كه اينها ذره وماده
پرست هستند! ما به همان ميزاني كه براي او احترام تقدس قائليم براي همه
ذرات هستي احترام وتقدس قائل هستيم و شايد در آيه " اينما تولو ا فثم وجه
الله " منظور اشاره به همين مهم است! براي همه اجزاي هستي تا حدي كه قادر
به اداي احترام هستيم! ما اصلا نمي دانيم كه چگونه بايد احترام بگذاريم! ما
همان احترامي راكه براي يك ذره قائل هستيم وقتي به خدا مي رسيم مي بينيم
كه همان است، از درون ما نمي تواند آنچه كه شايسته است تراوش نمايد، چه كسي
مي تواند بگويد احترام اين بيشتر يا كمتر است!! اين حرف يك جنبه كمي دارد
وجنبه كمي در مرحله احترام وتقدس مقدار راه ندارد.

- ببينيد آنجايي
كه مي گويد ملائكه با دوبال وسه بال و...اشاره به اوربيتال هاي اتم دارد
ولي ما نمي گویيم فقط! در يك جا هم ممكن است اشاره به ميدان ها باشد و يا
در يك جا اشاره به حوزه عملياتي آن عامل باشد.

- ما يك كاري مي
خواهيم بكنيم و آن اين كه ديد مكانيكي را بگيريم، مردم فكر مي كنند حالا
اين دو بال دارد و آن يكي سه بال دارد، بهتر است و...

- خود شيطان
مگر غير از اين كه داره به كمال كمك مي كند. داره به الله كمك مي كند. داره
به اون غايت كمال كمك مي كند به عبارتي ولي هم مي شود.

- ما يك
چيزهايي داريم جنبه شعاري دارد مثلا جنبه باطل اين و جنبه حق اين راه نفوذش
كه شناختيم پس به یك جايي مي رسيم كه بايد تجهيز شويم به یك بينشي اگر ما
تجهيز به بينش باشيم، اون بينش كه حواس ما را هدايت مي كند. ما به یك نتيجه
رسيديم كه ؟ مستقيم اليه اون مستقيم نمي تواند وارد شود بايد از پشت سر و
اطراف وارد شود اين يك كشف رمزي است.

- جن قبل از انسان. قبل از
اينكه انسان خلق شود جن خلق شد؛ يعني اول زمينه آمدن ما فراهم شده. آْخر سر
ما را گذاشتن اين وسط. تسخير درون با ما متولد شود شيطان. تسخير بيرون جن
است. تسخير بيرون مشروط تسخير درون مشروط. با ما متولد شده جزو ماست. جزو
وجودي ماست. تسخير از بيرون مشروط است مشروط از چيه؟ تخلف من. تخلف نكنم
اضافه نمي شود و تخلف بكنم اضافه مي شود اما شيطان دروني براي نبي هست براي
همه هست. قرار خودشناسي مهار و مديريت من. اونيكه بيرون جن است كه بيرون
است يكي از ترفندهاي ترساننده ما مي گه من شيطانم... .

*هم شأن دانستن قطب فرقه با انبيا

پرسش: آيا پيامبر هم ثمره مجادله است

پاسخ: بله
پرسش: آيا فلسفه اين است كه همه گل بزنند
پاسخ: نه فلسفه اين است كه آدم بيايد به حلقه شيطان و سالم برود بيرون
پرسش: ما كه بازي را برده ايم پس ما چي كاره ايم؟
پاسخ:
از ديد ناظر بالا بله بوده، ولي اينجا چي مثال فوتباليستي كه شب خواب ديده
تيم او برده؟ آيا فردا مي رود گوشه زمين مي نشيند يا بهتر بازي مي كند؟
پرسش: در مورد گواهي دادن روز قيامت كه شما گفتيد بر مي گردد به حافظه هستي
پاسخ:
وجود ما گيرنده هاي كاملي دارد، كالبد ذهني اطلاعات زندگي ش را دارد. هستي
هم دارد ثبت و ضبط مي كند، ما تا اينجايش را فهميديم. به خاطر اينكه
ببينيد:
هر جايي كه ما از چهارچوب كلي يعني قانون اساسي خارج بشويم، همه
چيز مي رود زير سوال. بينيد آدم يكي از تجاربش مي شود انبياء و هيچ كس
ديگري را نمي تواند محاكمه كند.
در اينجا انبيا وقتي به مجادله مي رسند،
چون مثلا حضرت محمد (ص) به مجادله رسيد ديگر مجادله ندارد؛ يعني در كانال
بغلي مجادله داشته اند، انداخته اند او را در اين كانال و پاسخ را پيدا
كرده. به عبارتي، پيامبر مي آيد در قيامت خيلي فرق مي كند با ديگران و يا
مي روند جهنم، در لحظه اي عبور مي كند و يا در جنات توقف نكند و سريع الست
بربكم را پاسخ بدهد.

اما اگر قانون را نقض كنيم:
وقتي كه مي گويد
هستي به خاطر پيامبر خلق شد، درست مي گويد، چون هستي براي كسي كه گل؟ خلق
شد. بررسي درست است، اما نتايجي كه از آن مي گيرند غلط است و او را معادل
خدا مي‌كنند!
بينيد در آن بالا گل زده اما در اين پايين مي شود من دون
الله، شرك مي بيند در اينجا توانايي معادل خداوند است، غايب حاضر است و...
همه كارهاي خداوند را انجام مي دهند.
اينها معيارند! مربي تيم را صدا مي كند به همه مي گويد بينيد فلاني چطوري گل مي زند شما هم بزنيد!
معلم مي گويد نگاه كنيد از اين خانم فلان ياد بگيريد...
معلم مي گويد نگاه كنيد چطوري از پدر و مادرش نگهداري مي كند، شما هم بكنيد!
پرسش : پس چرا گفته لا يكلف الله الا...؟
پاسخ: شما هم در كلاس هاي دوستان از كسي كه سوادش كمتر است، انتظار كمتري داريد
من
خودم سال ها قبل تضاد فراوان داشتم، اما الان همه آن تضادها از سرم
افتاده. اي كاش هيچ وقت مجادله نكنيم كه هم عصر پيامبر (ص) و امام حسين(ص)
بوديم!
بنابراين، عدالت ركن اساسي خلقت است، آنقدر عجيب است، حالا ما
جهان هاي موازي را اشاره كوچكي كرده ايم و اين فاكتوريل N را در ذهنتان
داشته باشيد.
من الان يك سرسوزن مجادله ندارم! من سمبل تضاد بوده ام ولي الان...
چون براي من موثر بوده براي هر كسي موثر واقع مي شود و آنهايي كه جلوتر از ما بوده اند، خيلي زودتر از ما رسيده اند... .

*طرح موضوعات متناقض و ضد و نقيض درباره اعتقادات

وقتي
ديد لعن و نفرين باشد، تشعشع منفي است و افراد را درگير مي كند و بشريت را
درگير مي كند و چون طلب مغفرت نكرديم، براي همه خودمان هم گرفتار شديم.

*تفسير به رأي آيات و روايات

در تفسير آيه لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ : سن و سالي از خدا نگذشته است.
كشتي نوح از نظر علمي نمي تواند اتفاق افتاده باشد،
نمي توان از نظر علمي همه انواع حيوانات را در يك كشتي جمع كرد.
الان داريم هي داد مي زنيم كه بابا! توفان نوح دارد مي آيد.
توجه كنيد كشتي مفهوم معرفتي دارد، توفان مفهوم معرفتي دارد،
در هر عصري در اثر حركت ما مي شود توفاني بپا شود.
بحث توفان نوح يك بحث علمي دارد اگر در تنوع انواع برويم.
مي بينيم نمي شود با چند جفت حيوان كه بروند داخل كشتي
مسأله اين همه انواع حيوانات را توضيح داد!
اما مهم نيست كه اتفاق افتادها نه مي خواهد بگويد
بشر از قوانين تخلف بكند توفان در راه است.
كشتي هم سمبل آنهايي است كه تبعيت از قانون كرده اند!
ظلم نسبت به هستي را بيان مي كند.
در بحث گازهاي گلخانه اي ظلمي است كه به هستي مي كنيم
او هم يخ هايي را كه در قطبين در طول ميليون ها سال جمع كرده آب مي كند
و همه جا مي رود زير آب!
شعور حاكم بر كره زمين وارد عمل مي شود و كلك ما را مي كند!
تجربه نوح تجربه خاص است.
قوم هاي عاد و ثمود و...مورد مجازات قرار گرفتند
هركدام ازاين شكل ها باهم فرق مي كند
تجربه نوح گفته است احترام شعور زمين را نگه دار!
كمك خواستن از مرده ها، برج و بارو و مصداق شرك است
بعد از فهم اين توان بالقوه به بالفعل درمي آيد
في ارض و سماء به عالم ملك مربوط است
خالق آن هم روح القدس است،
بعداز جهنم توان بالقوه تبديل به بالفعل مي شود
و ما از «اله بودن» به سمت «رب بودن» سوق پيدا مي كنيم.
ما تا زماني كه با ارض و ملك سروكار داريم، هنوز بالقوه هستيم
ولي وقتي كه وارد جهنم شديم و عبور كرديم بالفعل مي شويم.

... در آخرين مرحله پرسشي هست كه حالا كه خدا شدي، با او هستي يا براي خودت مي خواهي خدايي كني ؟
در آنجا ما خودمان رب هستيم
اگر بله را بگویيم، ديگر رب هستيم،
ما رب الناس مي شويم.

* ترويج بي اعتنايي به حجاب و اخلاق اسلامي

حجاب
براي خانم‌ها جنبه‌اي دارد و براي مردها هم جنبه‌ ديگري. يك مرد هم ممكن
است به طرز نامناسبي لباس بپوشد؛ زنجيري به گردن و گوشواره‌اي به گوش داشته
باشد كه شايد ظاهرا حرام هم نيست؛ اما چون براي خودنمايي است، او را از
حجاب دور كرده. ما بايد تعريف انسان شمولي از حجاب داشته باشيم. حجاب ناشي
از بي نيازي و غناي عرفاني است. يعني كسي كه به بلوغ عرفاني برسد، حجاب را
رعايت مي‌كند.

* دامن زدن به آموزه هاي التقاطي خصوصا مسيحيت گرايي منحرف

دوباره
شروع ميشه، اين است كه اين خيلي معني ميده حالا در مسيحيت اطلاقش مي كنند
به عيسي مسيح (ع) كه او خداي مجسم است و نمرده در بين مردگان زنده شد. بعد
از سه روز از بين مردگان زنده شد، حاضره و بين ما هست، ميشه خداي زنده،
مفهوم وجه الله را در مسيحيت اشتباه تلقي كردند،

مفهوم من پسر او هستم، مفاهيم، الان همه پسرش هستيم، همه فرزندش هستيم، به یك عبارت هايي چون حالا در اون ماجراي اون جا،

مثلأ
ما به خدا مي‌گيم دوست، اون جا بحث پدر، پدر آسماني، حالا اون شده پدر، ما
شديم فرزند، يك تشبيه عرفاني است، يك تشبيه است، يك تشبيه در خور فهم ماست
ديگه!

خوب حالا اين ها ديگه، گفتن پسر، منظور او را متوجه نشدند!

او
درست گفته، خداي مجسم الان شما هم خداي مجسم هستي، من هم هستم، همه هستند،
همه وجه او هستند، و نفهميدند كه موضوع چيه، يواش يواش زدند به یك جاي
ديگري !

*طرح مباحث شرك آميز در رابطه با الوهيت

اينك ما به
هم رسيده ايم؛ چيزي كه ظاهراً منتظرش بوديد و وصالي كه طلبش را داشتيد؛ اما
نه به اندازه اي كه من مشتاق بودم. شما مرا بخشنده مي دانيد؛ ولي اصلاً حد
آن را نمي دانيد و از آن صرفا تصوري مبهم داريد. ميزان بخشندگي من را پس
از وصال خواهيد فهميد؛ وقتي كه همه قدرت خود را به شما ببخشم. فقط در آن
جاست كه مفهوم بخشنده مهربان را خواهيد فهميد. حال من هستم و شما. آيا با
داشتن همه قدرت من و احساس بي نيازي، باز هم طالب من خواهيد بود؟
در
عالم ملكوت يك توان بالقوه اي هست كه نمي داند چي كار مي خواهد بكند؟ نه
تضاد دارد. يك عالم خنثي است به محض اينكه شيطان مأموريت پيدا مي كند از
خنثي بودن مي آيد بيرون.

از حالت خنثي مي آيد بيرون و يك عالم ديگر
از توش مي آيد بيرون مثلا عالم دوقطبي. در عالم ديگر به صورت ديگر ابليس
هاي خاص خود را دارد.

به ما مي رسد جنس خاك مال عامل پايين تر مي گه
من پيام خودم در اختيار اين قرار بدم نمي دهم. اولين معلم ما شيطان بوده.
اولين درسي كه مي دهد كه وقتي بگي من غريز خواهم كه باشي سقوط مي كني. بحث
رمز خاك و آتش در واقع در اينجا رمز خاك و آتش كه خاك شكل پذير است و آتش
عامل پختگي است.

ما هم كه آگاهي است اگر در معرض شيطان قرار نمي
گرفتيم كه پخته نمي شديم. جن آتش شامل شيطان و جن. جن از بيرون حمله مي كند
و شيطان از درون. و اين پختگي را براي جنس خاك فراهم مي كند. اما ساير
ملائك به تسخير ما در مي آيد. اين حلقه حلقه شيطان است.

يكي از آن
ملایك يا قوانين به نام عدالت است، بحث اين است كه هر جزء و ذره اي از عقل
كل ناشي و تقسيم شده است به عقل اول وعقل دوم و...يعني به عقول مختلف تقسيم
شده است، گفتيم كه راجع به تقدس هيچ ذره اي نمي توانيم بگوئيم اين ذره از
آن ذره مقدس تر است يا اين ذره اين مقدار بار تقدس دارد و خدا آن مقدار!
تمام اجزاء سرجاي خودشان تقدس يكسان دارند و در مقابل همه آنها اصلي حكم
فرما است كه اين ها از يك چيزي برخوردارند كه بين همه اشان آن تقدس توزيع
شده است و هيچ ذره اي از ذره ديگر متكامل تر و يا جلوتريا مقدس تر نيست و
عدالت حاكم است كه اينها از يك چيز ي برخوردارند كه بين همه شان آن تقدس
توزيع شده است و هيچ ذره اي از ذره ديگر متكاملتر و جلوتر و مقدس تر نيست،
عدالت حاكم است.

حالا وقتي كه به ما مي رسد كه ما خدایيم كه ما
خالقيم،خالق ليوان هستيم در سطح ما هم نيامده اند در بين من و شما توزيع
نامتناسبي داشته باشند. عقلي كه در شما جاري شده در من هم جاري است عقلي كه
در ذرات وجود شما هست درمن درايشان و...جاري است، درست شد؟ لذا همه ما در
مقابل كل خودمان از عقل برابري برخورداريم،اين عقل به عدالت جاري شده است.
عقل كل من با عقل كل شما به برابري داده شده است در كل يكي از ملك هاي
عدالت است. عاملي كه توزيع عقل را به عدالت كرده است مثل يك ظرفي كه سوراخ
سوراخ بكني و نو ر را از آن بتاباني و نور نقاط به تساوي مي افتد و....
كليه اين عقول مختلف كه بيش از 50 نوع است.

* انتشار خرافات

جن
قبل از انسان. قبل از اينكه انسان خلق شود جن خلق شد يعني اول زمينه آمدن
ما فراهم شده. آْخر سرما را گذاشتن اين وسط. تسخير درون با ما متولد شود
شيطان. تسخير بيرون جن است. تسخير بيرون مشروط تسخير درون مشروط. با ما
متولد شده جزوء ماست. جزوء وجودي ماست. تسخير ازبيرون مشروط است مشروط از
چيه؟ تخلف من. تخلف نكنم اضافه نمي شود و تخلف بكنم اضافه مي شود.

* توهين عملي به مقام انبيا الهي

پيامبر نمي دانسته كه چي مي نويسد!
شما مي دانيد كه من هنوز يك دور قرآن را نخوانده ام،
يك دفعه تا يك چيزي پيش مي آيد براي من آشنا است،
اين هم فازي با لوح محفوظ است،
در اينگونه موارد ديگر شك نمي كنم، مي بينم كه اين آشناست.
اما
شيطان دروني براي نبي هست براي همه هست. قرار خودشناسي مهار و مديريت من.
اونيكه بيرون جن است كه بيرون است يكي از ترفندهاي ترسانده ما مي گه من
شيطانم.

*تبليغ پلوراليسم ديني

آيا اعتقاد داريد فرادرماني همان روش حضرت مسيح (ع) است؟

-
اولا با اين كه عامل فرادرماني رحمت الهي است، نمي توانيم اظهار نظر دقيقي
داشته باشيم و هرگز هم نگفته ايم كه اين شباهت به كدام درمان آسماني دارد.
شايد در طول تاريخ هزاران مورد درمان مشابه در تمام دنيا بوده است كه قابل
دسته بندي و تشخيص نيست. به هر حال، ما در فرادرماني از فيض الهي بهره مند
مي شويم و اين كار به طور قانونمند و با دخالت كارگزار او يعني «هوشمندي
الهي» انجام مي شود؛ اما باعث نمي شود كه ادعايي داشته باشيم.

*طرح مسائل خرافي، غير علمي و متوهمانه

اصولا
كار ما مشاوره اي و ابزاري نيست و تمام كارها بايد نرم افزاري انجام شود.
ما حرف زدن و مشاوره نداريم، مكالمه نداريم. چون تفكرمان نرم افزاري است.
اصولا وقتي مساله اي پيش مي آيد كه ما به شادي مي رسيم يا افسرده مي شويم،
اتفاقاتي دروني مي افتد كه به عنوان ورودي است و در روش درماني كه اشاره
شد، بدون دخالت خود فرد اين اتفاقات و مشكلات شناسايي و برطرف مي شود.

*حلقه هاي عرفاني در عرفان حلقه اي

يكي از موضوعات قابل توجه در نقد شبه عرفان موسوم به شعور كيهاني يا فرادرماني موضوع حلقه هاست.
حلقه هاي بي پايان كه توسط موسس و قطب فرقه با انواع و اقسام گوناگون طراحي و حضور افراد در آنها اجرايي و عملياتي مي شود.

مروري
بر اين حلقه ها نشان مي دهد كه اين به اصطلاح حلقه بازي ها عاملي است براي
سرسپرده ماندن مريدان تا پايان عمرشان در فرقه، حلقه هايي كه هيچ گاه
پاياني براي آنها متصور نيست و قطب هر روز ميتواند با نامي جديد و مشغله
سازي فكري جديدي مريدان را همچنان گرد خود نگه دارد.

موسس فرقه خود
تقسيم بندي از حلقه ها بيان داشته است و رسما اظهار كرده كه اين حلقه ها
دربرخي موارد وجود دارند و عملا شخص را درآن قرار مي دهند و خود آگاهي از
حضور ندارد و اين بازتكرار كارهايي است كه جماعت صوفيه طي ساليان دراز با
مريدانشان در حلقه هاي باصطلاح درويشي بنام به كارگيري ذكر خفي انجام
ميداده اند.

سركرده عرفان حلقه مدعي است كه:
حلقه هايي كه بايد توسط فردي كه متصل به حلقه است براي افراد ديگر برقرار شود.
حلقه هايي كه نيازي به وجود فرد متصل كننده نيست و با جاري و برقرار شدن آن، همه
مي توانند به طور مستقل آن را مورد استفاده و بهره برداري قرار دهند.

الف) حلقه هايي كه افراد بدون داشتن آگاهی از چگونگي آن در معرض قرار مي گيرند(حلقه
هاي روح جمعي).
ب‌) حلقه هايي كه افراد مي توانند از برقراري و همچنين از كاربرد آن مطلع شده و در
صورت تمايل، به آن حلقه متصل شده و ارتباط برقرار كنند و مطابق تعريف آن حلقه، بهره برداري لازم را داشته باشند.

جالبتر اينكه خود اين افراد تأكيد كرده اند كه نيازي به داشتن ايمان حتي به فرقه براي دريافت اثرات حلقه ها نيست:
تنها
شرط برقراري اتصال، شاهد شدن و بيطرف بودن نسبت به حلقه است و نيازي به
داشتن ايمان و اعتقاد نسبت به حلقه مورد نظر نيست. هر شخصي در هر لحظه مي
تواند به طور مستقل وارد اين حلقه شده و بر خلاف ساير حلقه هاي عرفان
كيهاني نيازي به وجود فرد متصل كننده و همچنين دادن اسم نيست.

اين
شرط باز ذهن كاوشگر را معطوف اين معنا مي كند كه براي صوفي اعتقاد و ايماني
متصور نيست و جمع اينها با ادبياتي نوين در فرقه فرادرماني قابل ملاحظه
است.
اسامي برخي از حلقه هاي مورد استفاده در اين فرقه به شرح زیر است:
1ـ حلقه قونيه 1
2ـ حلقه قونيه 2
اين
دو حلقه عملا در راستاي تاثير پذيري از فرقه مولويه در مجموعه اتصال بي
سروته فرقه اي به عالمي كه احتمالا شيطان و يا شياطين فرمانرواي آن هستند
در فرقه جاسازي شده است.
3ـ حلقه ركوع
4ـ حلقه سجود
5ـ حلقه تشهد
اين سه حلقه نيز از جمله حلقه هايي هستند كه افراد با اتصال به آنها از خواندن نماز طبيعتا بدون اينكه كاري كنند بي نياز ميشوند.
6ـ حلقه اعوذ
اين
حلقه با بار برائت جويي ظاهري از شيطان و فرار از بار مسئوليت پاسخ گويي
به لايه هاي تقديس ابليس در فرقه طراحي شده است كه بنوبه خود جالب توجه مي
باشد.
در مطالب بعدي برخي ديگر از حلقه هاي مورد استفاده در فرقه را مورد توجه قرار خواهيم داد.

شاخصه هاي تاثير گذاري گنوسيزم بر عرفان كيهاني
1ـ رمز گرايي
قطب فرقه مدعي است كه از برخي امور رمزي در عالم هستي و كائنات مطلع است و توان تشخصي رمزها را دارد.
اين رويكرد نظير آنچه در ميستي سيزم يا رازوارگي در گنوسيزم جريان دارد مي باشد.

2ـ كرامت گرايي
اساس
هويت و ظهور فرقه فرادرماني بنابر ادعاي قطب فرقه شفا بخشي به بيماران است
از منبعي نا معلوم و نامشخص كه در زمره كرامات فرقه اي وي قرار دارد.
فرقه
هاي باستاني گنوسي نيز مدعي انواع كرامت ها بودند و اين سنت كرامت گرايي
را دراويش در فرقه هاي مختلف صوفيه در طول تاريخ نمايندگي كرده اند.

3_ همگرايي با تصوف
همگرايي
با تصوف ويژگي عمده فرقه هايي است كه از گنوسيزم منشعب شده اند و همه آنها
و من جمله تصوف ميراثدار گنوسيزم هستند و اين روابط متقابل و در هم تنيده
است.
تاكيد طاهري بر ماهيت وحدت وجودي عالم، ماهيت دوري بودن روابط
خلقت، تناسخ، دسترسي به غيب و عوالم بالا از جمله ويژگي هاي مشترك تصوف و
عرفان كيهاني است.

4_ لامذهبي باطني
اگر چه بسياري از انشعابات
گنوسيزم مدعي يك مذهب خصوصا اسلام و مسيحيت هستند، اما در عين حال همگي بر
عدم تقيد و اختصاص فرقه و آموزه هاي آن به مذهبي خاص پايبند هستند و
همانطور كه ميدانيم در اتصال به حلقه هاي كيهاني مورد ادعاي فرادرماني
ايمان به چيزي مورد نياز نيست.

5_ تقدس قایل بودن براي شيطان
بستر
شيطان پرستي در طول تاريخ مادر فرقه گنوسيزم بوده است و اين افراد تصور
ميكردند كه شيطان كانون قدرت و عامل توزيع قدرت، مجراي آن و مأمور الهي
است.
درحال حاضر نيز همين ادبيات و رويكردها در سخنان و نوشتارهاي طاهري كاملا به چشم ميخورد.

6_ بي توجهي به ظواهر مذهبي و با طن آن
اغلب
فرقه هاي منشعب از گنوسيزم به ظواهر و باطن مذاهب بي اعتنا بوده اند و در
نفي آن تمام تلاش خود را به كار بسته اند. تلاش پيروان و مروجين شعور
كيهاني بر تقدس زدايي از اعمال مذهبي نظير نماز ازين جمله شباهت هاست.

7_ اعتقاد به موجودات عجيب
در تاريخ نگاري از فرق به هم پيوسته گنوسي ذكر شده است كه اغلب اين فرقه ها به موجودات ماورايي عجيب و متعددي اعتقاد داشته اند.
قطب
فرقه شعور كيهاني نيز همين نگرش را درباره برخي از ملایكه الهي با ايراد
تغييرات قرائتي از وجود و ماهيت و عملكرد آنان و ابراز نكاتي از موجوداتي
ناشناخته جامه عمل پوشانده است.

8ـ قائل بودن قدرت خدايي و ماورايي براي قطب
قطب هاي فرق گنوسي هريك پس از مدتي بنوعي خود را خدا ناميده و مردم را وادار به اطاعت از خود كرده اند.
اگر
پيروان فرقه فرادرماني نيز توجه كنند متوجه ميشوند كه همين مسير را طي
كرده اند و تنها منبع قابل پرستش آنان قطب و آموزه هاي فرقه اي او است.

9ـ بهره برداري فرقه اي از ادبيات
رجوع
بي مانند قطب فرقه فرادرماني به ادبيات و باز آفريني اشعار شاعراني كه بيش
از مسلماني به تصوف شهرت دارند در اين دسته قابل ذكر مي باشد.

10ـ ارتباط و استمداد كمك از موجودات متافيزيكي
عمل جن گيري و حاضر كردن ارواح در تمامي فرقه هاي متصل به جريان انديشه اي گنوسيزم كاملا رايج و معمول بوده است.
امید
امید
مدبرآزمایشی
مدبرآزمایشی

تعداد پستها : 1315
تاريخ التسجيل : 2011-04-08

بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

بازگشت به بالاي صفحه

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد