اخبارماهواره وفرکانس وکانالها


انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اخبارماهواره وفرکانس وکانالها
اخبارماهواره وفرکانس وکانالها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ورود

كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟

المواضيع الأخيرة
» کانال های جم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأربعاء ديسمبر 13, 2017 12:23 am من طرف abadan56

» کانال های جم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالثلاثاء ديسمبر 12, 2017 11:54 pm من طرف abadan56

» اخبارکانال های HD
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأربعاء يناير 28, 2015 4:52 am من طرف mreza

» رفع عیب بوت نشدن استار ست x95usb و ماندن روی حرف b
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالإثنين سبتمبر 01, 2014 12:20 am من طرف ely

» آموزش تصویری نصب ۲۵ جهت قابل دریافت در ایران در یک فایل پی دی اف
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالخميس أغسطس 21, 2014 6:04 pm من طرف majidrahmani17

» مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة مايو 09, 2014 1:27 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com

» فکرمیکنی اگراین کاررابکنی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة مايو 09, 2014 1:25 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com

» راه حل جهت رفع مشکل چراغ قرمز رسیورهای آی کلاس
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالسبت فبراير 08, 2014 11:22 pm من طرف kiarash3015

» پچ رسمی آی کلاس 9696,9797 hdmi و لیست کانال برای 9797
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالخميس يناير 23, 2014 4:46 am من طرف T2

» istar 4000x
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأحد يناير 05, 2014 12:20 am من طرف pashey

» دانلود فیلم تسویه حساب با لینک مستقیم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» دانلود فیلتر شکن محبوب اولترا سارف 1008(U1008)
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» PATCH ولودر استرانگ
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin

» اديتور رسيور X60cu Usb جهت ويرايش ليست كانال ها و فركانس ها
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 3:44 am من طرف Admin

» سوژه های داغ وطنی! (فقط بخندید...)
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 10:08 pm من طرف Admin

» تبدیل کردن موزیلا فایرفاکس به ف*لتر شکن!!!
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالسبت فبراير 04, 2012 11:34 pm من طرف AINAZI

» نرم افزار رسمی به ورژن 11366 برای آیکلاس و هایویون معمولی و hdmi به تاریخ 2011/03/28
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin

» اعلام وضعیت شرینگ
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin

» آخرین اخبارمربوط به کانالهای Nilsat
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin

» دانلود سریال بسیار زیبای اسپارتاکوس Spartacus : Blood And Sand با لینک مستقیم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin

» دانلود فیلم هندی Hostel 2011 با لینک مستقیم
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالأحد يناير 08, 2012 7:47 pm من طرف Admin

» عکس های سری داف های حزب الله !!!
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالسبت يناير 07, 2012 1:29 am من طرف Admin

» معرفی ایـــکس کــــروزر XDSR600
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالسبت ديسمبر 10, 2011 10:21 am من طرف Admin

» جدیدترین تغییرات در کانالها و فرکانسهای ماهواره Badr
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 12:11 am من طرف amir pa80

» معرفی سایت رسمی وسایت های مرتبط با رسیور ISTAR
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 7:28 pm من طرف Admin

جستجو
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

اطلاعات موردنیاز
سلام: 1-دوستان من این سایت کاملا ایرانی بوده واگردربعضی ازقسمتهاازکلمات عربی استفاده شده بخاطراین است که سایت مادرسایتی عربی است وقالبی فارسی ترازاین پیدانکردم.منراببخشید.وبرای فعال کردن چت باکستان کافیست روی کلمه وروددرسمت چپ چت باکس کلیک کنیدوبادروستان دیگرارتباط برقرارکنید. 2-دوستان من این یک فروم است,وفروم یعنی اینکه یک نفرسوال میکندوبقیه جواب میدهند.نه اینکه همه سوال کنندویک نفرجوابگوباشد. دوستان خوبم اگرسوالی دارند,دربخش مربوط به سوالشان مطرح کنندتادراسرع وقت پاسخ سوالشان رادریافت نمایند. 3-ازدوستانی که مایل به همکاری درتالارهاویابخشهای مختلف سایت هستند,میتوانندازطریق پیام خصوصی باآدمین سایت درخواست خودشان رامطرح کنندتاابزارمدیریت آن قسمت دراختیارشان قرارگیرد. امیدوارم لحظات مفیدومفرحی رادرانجمن بگذرانید.موفق باشیددوستان
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
امید
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
bahar.m
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
m16
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
md13
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
reza
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
tehran20
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
kamimaks
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
mohamadi
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 
amir69
عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_rcapعذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Voting_bar2عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Vote_lcap2 

تدفق ال RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


كساني كه Online هستند
در مجموع 51 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 51 مهمان :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

هيچ كدام

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 482 و در تاريخ الإثنين نوفمبر 25, 2024 11:22 am بوده است.

عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر

اذهب الى الأسفل

عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر  Empty عذرخواهی‌های غول‌های فناوری + تصاویر

پست من طرف Admin الإثنين مايو 16, 2011 3:31 pm

«مشتری مداری» اصلی است که شرکت‌ها و غول‌های بزرگ فناوری از دیرباز
استراتژی‌های خود را برپایه آن بنا کرده اند. این اصل مدیران را مجاب کرده
تا در صورت بروز یک اشتباه در ارائه کالا و خدمات خود از کاربران و مشتریان
رسما عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی محصولی به عرضه
تجاری می‌رسد این بدان معنی است که پیش از تولید انبوه، نمونه‌های آزمایشی
آن بارها و بارها مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

باوجود این، برخی
مواقع حتی محصولاتی که به عرضه تجاری رسیده اند نیز با مشکلاتی مواجه
می‌شوند و برپایه اصل مشتری مداری، تولیدکنندگان را وادار می‌کنند تا از
مشتریان خود به خاطر مشکلات ایجاد شده عذرخواهی کنند.

هر چند در
بسیاری از موارد کالاها با مشکل مواجه نمی‌شوند بلکه در خدمات ارائه شده از
سوی شرکتها به ویژه شرکتهای فناوری اختلال به وجود می‌آید.

در این گزارش برخی از عذرخواهی‌های شرکت‌های فناوری از مشتریان خود در سالهای اخیر معرفی می‌شوند.

گوگل و قطع جی میل و عذرخواهی مدیران ارشد گوگل

گوگل
بزرگترین موتور جستجوی دنیا و یکی از ارائه دهندگان مهم سرویس‌های مختلف
بر روی وب است. این جستجوگر از اول آوریل 2004 سرویس «جی. میل» را در نسخه
بتا به تعداد محدودی از کاربران خود عرضه کرد و از فوریه 2007 به صورت آزاد
آن را در اختیار عموم گذاشت.

تا نوامبر 2010 این سرویس پست
الکترونیک در هر ماه 193.3 میلیون کاربر جدید داشت به طوری که در مدت تنها 3
سال این سرویس توانست از رقبای خود یعنی پست الکترونیک یاهو و «هات میل»
مایکروسافت پیش افتد.

اما این سرویس تاکنون حداقل دو بار دچار مشکل شده است. مشکلاتی که مقامات گوگل را وادار به عذرخواهی از کاربران خود کرد.

سپتامبر 2009- روز سه شنبه اول سپتامبر 2009 سرویس پست الکترونیک جی میل به مدت یکساعت و 45 دقیقه از سرویس خارج شد.

شرکت
گوگل پس از بروز این مشکل بر روی وبلاگ رسمی این سایت پستی گذاشت و ضمن
عذرخواهی از کاربران خود نوشت: «می دانیم که در این لحظه بسیاری از شما در
ورود به سرویس جی- میل دچار مشکل شده اید. امیدواریم که بتوانیم در کوتاه
مدت توضیحات مناسبی در این خصوص ارائه کنیم.»

فوریه 2011- در 28
فوریه 2011 گوگل اعلام کرد که در مدت یک به روزسازی سرویسهای این جستجوگر،
یکسری مشکلات برای کاربران «جی. میل» ایجاد شده است.

این مشکل که ظرف 12 ساعت حل شد گوگل را باردیگر وادار به عذرخواهی از کاربران کرد.

این به روزسازی که در نرم افزار آرشیوسازی گوگل انجام شده بود موجب شد که صندوق پست الکترونیک 35 هزار کاربر از این سرویس حذف شود.

آمارهای
اولیه از آسیب رسیدن به 150 هزار کاربر خبر می‌داد، اما گوگل در پاسخ به
این آمارها اظهار داشت که 200 میلیون اکانت «جی. میل» وجود دارند که در اثر
بروز این مشکل تنها حدود 35 هزار اکانت دچار مشکل شده اند.

«بن
ترینور» معاون رئیس بخش مهندسی گوگل از کاربران «جی. میل» عذرخواهی و
خاطرنشان کرد که در زمان کوتاهی اطلاعات از دست رفته کاربران را بازیابی
خواهد کرد.

استفاده غیرقانونی مایکروسافت از یک کد نرم‌افزاری و عذرخواهی مدیران مایکروسافت

آوریل
2007 ـ سیستم عامل ویستا یکی از تجربه‌های ناموفق غول نرم افزاری دنیا
بود. تجربه تلخی که شرکت بیل گیتس را وادار کرد تا پیش از زمان تعیین شده،
سیستم عامل ویندوز 7 را به بازار عرضه کند.

در این راستا، در آوریل
2007 مایکروسافت به کاربران نسخه‌های آزمایشی سیستم عامل جدید ویندوز
ویستا هشدار داد تا 31 ماه می سیستم‌های خود را به نسخه تجاری کامل ویستا
به روز کنند تا داده‌های ذخیره شده در رایانه‌های شخصی آنها از دست نرود.

مایکروسافت
در قالب پست‌های الکترونیکی به کاربران هشدار داد که شماره رمزهای مورد
استفاده برای دسترسی به نسخه بتای ویندوز ویستا پس از این ضرب الاجل عمل
نمی‌کند.

مایکروسافت در این فراخوان افزود: پس از تاریخ یاد شده،
این نرم افزار برای رایانه‌های شخصی کاربران تنها کارکردی 2 ساعتی خواهد
داشت و کاربران فقط می‌توانند داده‌ها را بازیابی کنند.

هر چند
شرکت ردموند در این بیانیه عذرخواهی نکرد اما انتشار همین ضرب الاجل
می‌توانست حساسیت مشکل نسخه بتای ویندوز ویستا را نشان دهد.

نوامبر
2009 ـ 16 نوامبر 2009 مایکروسافت به دلیل استفاده از کد GPL2 از کاربران
خود پوزش خواست. غول نرم افزاری دنیا در این روز اطلاعیه ای را منتشر کرد
که به صورت غیرمستقیم استفاده نادرست از سیستم منابع بار روتین کد GPL2 را
در ابزارهای اجراکننده USB و DVD سیستم عامل ویندوز 7 تائید می‌کرد.

این اطلاعیه پس از اینکه بعضی از وبلاگها مایکروسافت را متهم به نقض استفاده از ضوابط این کد کرده بودند منتشر شد.
شرکت
بیل گیتس در این اطلاعیه اظهار داشت: «پس از انجام بررسیهای بسیار دقیق
دریافتیم که کد مورد نظر قادر نیست خبر نقض ضوابط را تائید و یا رد کند. با
وجود این مایکروسافت آماده است تا پوزشهای فراوان خود را به دلیل استفاده
غیرقانونی از این کد و ایجاد مشکلاتی برای کاربران بیان کند.»

اسکایپ و قطعی سرویس Voip و پوزش اسکایپ از کاربران با ارسال پیامک

آگوست
2007- از روز پنجشنبه 16 آگوست 2007 سرویس تلفن از راه اینترنت (Voip)
اسکایپ قطع شد. این سرویس پس از دو روز کار خود را از سر گرفت.

در آن زمان اسکایپ بر روی صفحه اصلی سایت خود نوشت: «خوشحالیم که مشکلات موجود حل شدند و موقعیت رو به بهبود است.»

سپس
از صبح شنبه 18 آگوست 2007 اسکایپ با ارسال پیام کوتاه به حدود 220 میلیون
کاربر خود در سراسر دنیا از ویتنام تا برزیل و از آلمان تا آمریکا از این
کاربران عذرخواهی کرد.

تعظیم رئیس تویوتا

به
گزارش مهر، اکتبر 2009- برپایه استانداردهای ژاپنی، مدیران اجرایی به دلیل
اشتباهات شرکتها به صورت عمومی و رسمی از مشتریان خود به خاطر مشکلات به
وجود آمده عذرخواهی می‌کنند و مسئولیت تمام اشتباهات شرکت را در ارائه کالا
و خدمات به عهده می‌گیرند.

در این راستا بارها نیز شرکت تویوتا به خاطر نقص فنی محصولات این شرکت خودروسازی از مردم عذرخواهی کرده است.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
یکی
از این موارد در اکتبر 2009 اتفاق افتاد که «آکیو تویودا» رئیس تویوتا از
مشتریان خود پوزش خواست و اندوه و تاثر خود را به خاطر یک نقص فنی مرگبار
که منجر به فراخوان پس گیری 3.8 میلیون خودرو شد ابراز داشت.

آنتن گیت «آی- فن»

جولای
2010- ماه عرضه آی- فن نسل چهارم بود. تلفن همراهی که دردسرهای زیادی برای
شرکت استیو جابز به وجود آورد. به همین منظور استیو جابز با برگزاری یک
کنفرانس خبری ضمن ابزار تاسف به خاطر این مشکل درمورد راه‌های حلهای آن
توضیحاتی ارائه کرد.

وی ضمن قبول اعتراض کاربران ناراضی اعتراف
کرد: «آی- فن 4 با آنتن مشکل دارد اما این مشکل را تمام تلفنهای همراه
هوشمند دارند به طوری که اگر آی- فن 3GS از هر 100 تماس x تماس را از دست
می‌دهد آی- فن 4 از هر 100 تماس بین x و x+1 تماس را از دست می‌دهد.»

استیو
جابز در این کنفرانس خبری که «آنتن گیت» نام داشت و جمعی از خبرنگاران،
نمایندگان جامعه کاربران و وبلاگ نویسان مختصص را دعوت کرده بود گفت: «شاید
آی- فن 4 بهترین محصولی باشد که ما ساخته ایم. ما تاکنون بیش از3 میلیون
دستگاه از این تولید جدید را فروخته ایم اما به هر حال نه ما و نه تلفن
همراهمان کامل نیستیم.»

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عذرخواهی مرد شماره یک فناوری اطلاعات از کاربران

زباله های فضایی مقامات چینی را مجبور به عذرخواهی کرد

به
گزارش مهر، اکتبر 2010- مقامات چینی تا قبل از اکتبر 2010 هرگز در برابر
خرابکاری‌هایی که منجر به افزوده شدن مقادیر زیادی زباله فضایی به مدار
زمین شده است، معذرت خواهی نکرده و یا هیچ اقدامی جهت جبران این
خرابکاری‌ها انجام نداده بودند.

اما سرانجام زمان آن رسید که این
مقامات فضایی و دولتی زبان باز کرده و از شهروندان خود به خاطر بمباران
زباله‌های فضایی دو روستا در چین عذرخواهی کنند زیرا ساکنان دو روستای مجزا
در جینگژی چین شب سوم اکتبر 2010 در اثر سقوط بخشهایی از راکت پرتاب
ماهگرد جدید این کشور، چانگ- ای 2 در اطراف روستا از خواب پریدند.


شدت
برخورد این قطعات با زمین به اندازه ای بوده که روستاییان با ترس احتمال
آغاز یک زمین لرزه از خواب پریده و به فضای آزاد هجوم برده اند و پس از
جستجو موفق به یافتن قطعاتی از راکت پرتاب چانگ- ای که روز جمعه گذشته به
مدار زمین پرتاب شده بود شدند.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
زباله فضایی که مقامات چینی را مجبور به عذرخواهی از روستاییان کرد

فاجعه فوکوشیما و عذرخواهی و گریه مرد شماره یک صنعت هسته ای ژاپن

مارس
2011- زلزله و سونامی 11 مارس 2011 ژاپن منجر به بروز یکی از بزرگترین
فجایع 20 سال اخیر شد به طوریکه در اثر این زلزله و سونامی ناشی از آن
نیروگاه اتمی فوکوشیما منفجر شد.

در این راستا، 19 مارس سال جاری
شماره یک صنعت هسته ای ژاپن و مسئول «تپکو»، شرکت نیروگاه فوکوشیما طی یک
نشست خبری در برابر صفحه تلویزیون ظاهر شد و رسما از مردم ژاپن عذرخواهی
کرد و درحالی که می‌گریست اعتراف کرد که شرکت مسئول نیروگاه اتمی فوکوشیما
با هدف آزمایش فناوریهای نوینی که برای حفظ نیروگاه‌های اتمی توسعه یافته
اند به عمد عملیات اضطراری خنک کردن راکتورها را به تاخیر انداخت.

فروش اطلاعات «جی. پی. اس» به پلیس هلند و پوزش از مردم

به
گزارش مهر، می‌2011- اول می‌2011 یک روزنامه هلندی فاش کرد که شرکت «تام
تام» اطلاعات کاربران دستگاه‌های «جی. پی. اس» خود را به دولت این کشور
فروخته است و پلیس برای جریمه رانندگان از این اطلاعات استفاده می‌کند.

شرکت
«تام تام» هلند یکی از غولهای فناوری در ارائه دستگاه‌های «جی. پی. اس»
است. روزنامه هلندی Algemeen Dagblad کشف کرد که پلیس هلند در حال بررسی
اطلاعاتی است که «تام تام» به دولت این کشور عرضه کرده است.

هدف از
این بررسیها شناسایی رانندگانی است که از محدودیتهای سرعت تخطی می‌کنند.
به این ترتیب پلیس می‌تواند با ردیابی کاربران «جی. پی. اس»‌های «تام تام»
در زمان واقعی رانندگان خاطی را متوقف کند.

درحقیقت، شرکت «تام
تام» این اطلاعات را به سازمانهای دولتی فروخته بود و تنها زمانی که پلیس
برای جریمه کاربران «جی. پی. اس» شروع به از این اطلاعات استفاده کرد لب به
اعتراض گشوده است.

«هارولد گوجین» رئیس هیئت مدیره «تام تام» در
این خصوص ضمن عذرخواهی از این موقعیت اظهار داشت: «تنها اکنون که پلیس از
اطلاعات ما برای جریمه کردن رانندگان استفاده کرده است ما آمده ایم تا
موضوع را بررسی کنیم ما این اقدام پلیس را نمی‌پسندیم چرا که مشتریان ما آن
را نمی‌پسندند.»

تعظیم سونی در مقابل کاربران «پلی استیشن»

به
گزارش مهر، می‌2011- اواخر ماه آوریل گروهی از هکرها شبکه بازیهای آنلاین
«پلی استیشن» را هک کردند و باعث شدند این شبکه که به 77 میلیون کاربر
خدمات می‌دهد به حالت تعلیق در بیاید.

روز 2 می‌2011، مدیران شرکت
سونی در پی ادامه این مشکل و به منظور عذرخواهی از کاربران خود به شیوه
سنتی ژاپنی‌ها برای چند ثانیه در برابر کاربران تعظیم کردند.

«کازو هیرای» نایب رئیس شرکت سونی گفت: «ما به خاطر دردسر بزرگی که به وجود آورده‌ایم معذرت‌خواهی می‌کنیم.»

تله بزرگ سایبری به شبکه سونی اطلاعات کاربران بسیاری از سرتاسر جهان را در اختیار هکرها قرار داد.

مقامات
سونی قول دادند تا شبکه خدمات این شرکت را مورد بازبینی دوباره قرار داده و
از وقوع مجدد چنین دردسری جلوگیری کنند. اطلاعات به سرقت رفته از کاربران
شامل نام، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و اطلاعات ورود به شبکه بوده است. در این
مراسم عذرخواهی، «کازو هیرای» از کاربران سونی درخواست کرد تا رمزهای ورود
خود را به سرعت تغییر دهند.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مدیران سونی به خاطر دستیابی هکرها به اطلاعات کاربران به منظور پوزش مقابل دیدگان مردم تعظیم کردند

دریغ از یک عذرخواهی کوچک از مردم ایران

به
گزارش مهر، نمونه‌هایی از عذرخواهی مردان بزرگ فناوری و اجرایی دنیا به
دلیل اشتباهاتی کوچک و بزرگ در محصولاتشان را مشاهده کردید. این در حالی
است که در کشور ما متاسفانه نه تنها فرهنگ عذرخواهی مدیران جایگاهی ندارد
گاهی نیز اشتباهات خود را نمی‌پذیرند یا به ارگانها و مسئولان دیگر مرتبط
می‌دانند و تنها نکته ای که در این میان دیده نمی‌شود رعایت حقوق کاربران
است.

کابلهای مخابراتی به سرقت می‌رود و تلفنها و اینترنت مردم قطع
می‌شود اما دریغ از یک عذرخواهی برای 48 یا 72 ساعت قطعی ارتباطات،
اینترنت بارها و بارها قطع می‌شود اما همیشه لنگری مقصر می‌شود و کسی
عذرخواهی نمی‌کند، خودروی صفر، چند دقیقه ای پس از تحویل دچار نقص می‌شود
اما نه تنها عذرخواهی نمی‌شود بلکه نمایندگیهای مجاز هم، مشکل را مشمول
گارانتی نمی‌دانند و مشتری باید دوباره هزینه کند، خودرو در مسیر و در محل
پارک به یکباره آتش می‌گیرد و این مشتری است که سرمایه چند میلیونی خود را
دود شده می‌بیند و ...

متاسفانه فرهنگ عذرخواهی مدیران جایگاهی در
کشور ما ندارد اما امید می‌رود مدیران فناوری که خود را صاحب علم و دانش
می‌دانند نیم نگاهی به مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته محصولات صنایع آنها
به مردم تحمیل می‌کنند داشته باشند. کار سخنی نیست. کاربر محترم عذرخواهی
می‌کنیم!

منبع: خبرگزاری مهر
گزارش از: هدی عربشاهی
Admin
Admin
Admin
Admin

تعداد پستها : 1431
تاريخ التسجيل : 2011-04-08

https://amirsat7.123.st

بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

بازگشت به بالاي صفحه

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد