ورود
المواضيع الأخيرة
جستجو
اطلاعات موردنیاز
سلام:
1-دوستان من این سایت کاملا ایرانی بوده واگردربعضی ازقسمتهاازکلمات عربی استفاده شده بخاطراین است که سایت مادرسایتی عربی است وقالبی فارسی ترازاین پیدانکردم.منراببخشید.وبرای فعال کردن چت باکستان کافیست روی کلمه وروددرسمت چپ چت باکس کلیک کنیدوبادروستان دیگرارتباط برقرارکنید.
2-دوستان من این یک فروم است,وفروم یعنی اینکه یک نفرسوال میکندوبقیه جواب میدهند.نه اینکه همه سوال کنندویک نفرجوابگوباشد.
دوستان خوبم اگرسوالی دارند,دربخش مربوط به سوالشان مطرح کنندتادراسرع وقت پاسخ سوالشان رادریافت نمایند.
3-ازدوستانی که مایل به همکاری درتالارهاویابخشهای مختلف سایت هستند,میتوانندازطریق پیام خصوصی باآدمین سایت درخواست خودشان رامطرح کنندتاابزارمدیریت آن قسمت دراختیارشان قرارگیرد.
امیدوارم لحظات مفیدومفرحی رادرانجمن بگذرانید.موفق باشیددوستانكساني كه Online هستند
در مجموع 430 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 430 مهمان :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحثهيچ كدام
بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 482 و در تاريخ الإثنين نوفمبر 25, 2024 11:22 am بوده است.
غول ۲٫۵ تنی ماشین پورشه،شاسی بلند برتر ۲۰۱۱+تصاویر
صفحه 1 از 1
غول ۲٫۵ تنی ماشین پورشه،شاسی بلند برتر ۲۰۱۱+تصاویر
ارم نیوز : کاین که ماشینی در کلاس شاسی بلند لوکس دو منطوره (شهری و
بیابانی) با اندازه متوسط است در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانی پورشه معرفی و
فروش آن در آمریکا از سال ۲۰۰۳ شروع شده است. پلتفرم این ماشین که توسط
پورشه طراحی شده توسط دو شرکت آئودی و فولکس واگن استفاده می شود. نسل اول
این خودرو تا سال ۲۰۱۰ تولید شد و از سال ۲۰۰۸ علاوه بر تغییر ظاهر خودرو،
تمامی انجینهای به کار رفته در آن به تکنولوژی پیشرفته ی پاشش مستقیم سوخت
تجهیز شده اند. پورشه پس از معرفی نسل دوم آن در نمایشگاه خودروی ژنو در
سال ۲۰۱۰ ، از اوایل تابستان ۲۰۱۰ شروع به فروش این محصول به عنوان مدل
۲۰۱۱ نمود.
این خودرو که مانند دیکر خودروهای تولیدی غول آلمانی از موتورهای قدرتمند و
هندلینگ عالی برخوردار است کلاس جدیدی در بخش خودروهای شاسی بلند معرفی
کرد. پورشه در ابتدا تنها موتورهای ۸ سیلندر را بر این محصول سوار می کرد
اما به مرور زمان طیف وسیعی از موتور های مورد نیاز مشتریان را برای آن در
نظر گرفت.
در زیر می توان خلاصه ای از ویژگی های در نظر گرفته شده برای نسل های متوالی این محصول را مشاهده کرد:
نسل اول:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
فیس لیفت مدل اول:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نسل دوم:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
تا کنون شرکت های زیادی اقدام به تیونیگ این محصول نموده اند که از آن
جمله می توان به رینسپید، تک آرت، لوما، استروسک، تاپ کار، انکو، هامان،
جی. ای. دیزاین، اسپید آرت، ادو، هافله و شرکت معتبر و ایرانی منصوری اشاره
نمود که یکی از قویترین مدل های این خودرو توسط شرکت انکو معرفی شده است.
شرکت انکو اقدام به تیونینگ مدل توربوی این خودرو کرده است. مدل توربوی
کاین به اندازه ی کافی قوی هست که بتواند رقیبان خود را از صحنه رقابت به
در کند اما شرکت انکو از این میزان قدرت راضی نبوده و با تقویت خودرو، مدل
گلادیاتور را روانه صحنه ی رقابت کرده است. با نگاهی به آمار و ارقام این
خودرو واژه ی گلادیاتور کاملا برازنده ی آن به نظر می رسد. انکو با
جایگزینی توربوشارجر های بزرگتر ساخته خودش به جای نمونه های کوچکتر اصلی
پورشه و نصب سیستم اگزوز اسپورت پیشرفته شامل ورودی و خروجی ها و کاتالیزور
خودش به جای نمونه ی اصلی و برنامه ریزی مجدد ریز تراشه ی موتور و دیگر
ملاحظات فنی توانسته از نیروگاه ۸ سیلندر و ۴٫۸ لیتر آن قدرت وحشتناک ۷۰۰
اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن-متر برون بکشد. به این ترتیب عجیب نیست که این
هیولای ۲٫۵ تنی تنها در ۴٫۵ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را پر میکند و می
تواند به مرز ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته طبق ادعای انکو، بنا به
رعایت مسائل ایمنی خداکثر سرعت را در ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود کرده اند!
در این سرعت وحشتناک گلادیاتور دارای چنان انرژی جنبشی خواهد بود که یک
بازوکا به سختی می تواند آن را متوقف کند و باید توانایی ترمز گیری بالایی
برای آن در نطر گرفته شود. به همین دلیل انکو برای محور جلو ترمزهای غول
پیکر ۱۲ پیستونه ۴۱۰ میلیمتر و برای محور عقب ترمزهای ۴ پیستونه ۳۸۰
میلیمتر در نظر گرفته است. رینگ های این خودرو نیز ۲۳ اینچ است. در زیر عکس
های این مدل را مشاهده می نمائید:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بیابانی) با اندازه متوسط است در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانی پورشه معرفی و
فروش آن در آمریکا از سال ۲۰۰۳ شروع شده است. پلتفرم این ماشین که توسط
پورشه طراحی شده توسط دو شرکت آئودی و فولکس واگن استفاده می شود. نسل اول
این خودرو تا سال ۲۰۱۰ تولید شد و از سال ۲۰۰۸ علاوه بر تغییر ظاهر خودرو،
تمامی انجینهای به کار رفته در آن به تکنولوژی پیشرفته ی پاشش مستقیم سوخت
تجهیز شده اند. پورشه پس از معرفی نسل دوم آن در نمایشگاه خودروی ژنو در
سال ۲۰۱۰ ، از اوایل تابستان ۲۰۱۰ شروع به فروش این محصول به عنوان مدل
۲۰۱۱ نمود.
این خودرو که مانند دیکر خودروهای تولیدی غول آلمانی از موتورهای قدرتمند و
هندلینگ عالی برخوردار است کلاس جدیدی در بخش خودروهای شاسی بلند معرفی
کرد. پورشه در ابتدا تنها موتورهای ۸ سیلندر را بر این محصول سوار می کرد
اما به مرور زمان طیف وسیعی از موتور های مورد نیاز مشتریان را برای آن در
نظر گرفت.
در زیر می توان خلاصه ای از ویژگی های در نظر گرفته شده برای نسل های متوالی این محصول را مشاهده کرد:
نسل اول:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
فیس لیفت مدل اول:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نسل دوم:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
تا کنون شرکت های زیادی اقدام به تیونیگ این محصول نموده اند که از آن
جمله می توان به رینسپید، تک آرت، لوما، استروسک، تاپ کار، انکو، هامان،
جی. ای. دیزاین، اسپید آرت، ادو، هافله و شرکت معتبر و ایرانی منصوری اشاره
نمود که یکی از قویترین مدل های این خودرو توسط شرکت انکو معرفی شده است.
شرکت انکو اقدام به تیونینگ مدل توربوی این خودرو کرده است. مدل توربوی
کاین به اندازه ی کافی قوی هست که بتواند رقیبان خود را از صحنه رقابت به
در کند اما شرکت انکو از این میزان قدرت راضی نبوده و با تقویت خودرو، مدل
گلادیاتور را روانه صحنه ی رقابت کرده است. با نگاهی به آمار و ارقام این
خودرو واژه ی گلادیاتور کاملا برازنده ی آن به نظر می رسد. انکو با
جایگزینی توربوشارجر های بزرگتر ساخته خودش به جای نمونه های کوچکتر اصلی
پورشه و نصب سیستم اگزوز اسپورت پیشرفته شامل ورودی و خروجی ها و کاتالیزور
خودش به جای نمونه ی اصلی و برنامه ریزی مجدد ریز تراشه ی موتور و دیگر
ملاحظات فنی توانسته از نیروگاه ۸ سیلندر و ۴٫۸ لیتر آن قدرت وحشتناک ۷۰۰
اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن-متر برون بکشد. به این ترتیب عجیب نیست که این
هیولای ۲٫۵ تنی تنها در ۴٫۵ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را پر میکند و می
تواند به مرز ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته طبق ادعای انکو، بنا به
رعایت مسائل ایمنی خداکثر سرعت را در ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود کرده اند!
در این سرعت وحشتناک گلادیاتور دارای چنان انرژی جنبشی خواهد بود که یک
بازوکا به سختی می تواند آن را متوقف کند و باید توانایی ترمز گیری بالایی
برای آن در نطر گرفته شود. به همین دلیل انکو برای محور جلو ترمزهای غول
پیکر ۱۲ پیستونه ۴۱۰ میلیمتر و برای محور عقب ترمزهای ۴ پیستونه ۳۸۰
میلیمتر در نظر گرفته است. رینگ های این خودرو نیز ۲۳ اینچ است. در زیر عکس
های این مدل را مشاهده می نمائید:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
bahar.m- مدبرآزمایشی
- تعداد پستها : 337
تاريخ التسجيل : 2011-04-08
مواضيع مماثلة
» تصاویر: نویسندگان و ماشین تحریر
» مدل کفش زنانه شیک و پاشنه بلند جدید 2011
» مروري بر بازي هاي هفته سيام ليگ برتر فوتبال
» با گلزنی مقابل ملوان/برهانی رکورد لیگ برتر را شکست
» پخش زنده فوتبال( الكلاسيكو ~ ليگ برتر جزيره~ بوندسليگا ~ سريa ,لشمپيونه) شنبه 27 فروردين
» مدل کفش زنانه شیک و پاشنه بلند جدید 2011
» مروري بر بازي هاي هفته سيام ليگ برتر فوتبال
» با گلزنی مقابل ملوان/برهانی رکورد لیگ برتر را شکست
» پخش زنده فوتبال( الكلاسيكو ~ ليگ برتر جزيره~ بوندسليگا ~ سريa ,لشمپيونه) شنبه 27 فروردين
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد
الأربعاء ديسمبر 13, 2017 12:23 am من طرف abadan56
» کانال های جم
الثلاثاء ديسمبر 12, 2017 11:54 pm من طرف abadan56
» اخبارکانال های HD
الأربعاء يناير 28, 2015 4:52 am من طرف mreza
» رفع عیب بوت نشدن استار ست x95usb و ماندن روی حرف b
الإثنين سبتمبر 01, 2014 12:20 am من طرف ely
» آموزش تصویری نصب ۲۵ جهت قابل دریافت در ایران در یک فایل پی دی اف
الخميس أغسطس 21, 2014 6:04 pm من طرف majidrahmani17
» مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم
الجمعة مايو 09, 2014 1:27 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com
» فکرمیکنی اگراین کاررابکنی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!
الجمعة مايو 09, 2014 1:25 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com
» راه حل جهت رفع مشکل چراغ قرمز رسیورهای آی کلاس
السبت فبراير 08, 2014 11:22 pm من طرف kiarash3015
» پچ رسمی آی کلاس 9696,9797 hdmi و لیست کانال برای 9797
الخميس يناير 23, 2014 4:46 am من طرف T2
» istar 4000x
الأحد يناير 05, 2014 12:20 am من طرف pashey
» دانلود فیلم تسویه حساب با لینک مستقیم
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» دانلود فیلتر شکن محبوب اولترا سارف 1008(U1008)
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» PATCH ولودر استرانگ
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» اديتور رسيور X60cu Usb جهت ويرايش ليست كانال ها و فركانس ها
الجمعة أبريل 13, 2012 3:44 am من طرف Admin
» سوژه های داغ وطنی! (فقط بخندید...)
الثلاثاء فبراير 21, 2012 10:08 pm من طرف Admin
» تبدیل کردن موزیلا فایرفاکس به ف*لتر شکن!!!
السبت فبراير 04, 2012 11:34 pm من طرف AINAZI
» نرم افزار رسمی به ورژن 11366 برای آیکلاس و هایویون معمولی و hdmi به تاریخ 2011/03/28
الجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin
» اعلام وضعیت شرینگ
الجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin
» آخرین اخبارمربوط به کانالهای Nilsat
الأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin
» دانلود سریال بسیار زیبای اسپارتاکوس Spartacus : Blood And Sand با لینک مستقیم
الأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin
» دانلود فیلم هندی Hostel 2011 با لینک مستقیم
الأحد يناير 08, 2012 7:47 pm من طرف Admin
» عکس های سری داف های حزب الله !!!
السبت يناير 07, 2012 1:29 am من طرف Admin
» معرفی ایـــکس کــــروزر XDSR600
السبت ديسمبر 10, 2011 10:21 am من طرف Admin
» جدیدترین تغییرات در کانالها و فرکانسهای ماهواره Badr
الثلاثاء نوفمبر 22, 2011 12:11 am من طرف amir pa80
» معرفی سایت رسمی وسایت های مرتبط با رسیور ISTAR
السبت نوفمبر 19, 2011 7:28 pm من طرف Admin