ورود
المواضيع الأخيرة
جستجو
اطلاعات موردنیاز
سلام:
1-دوستان من این سایت کاملا ایرانی بوده واگردربعضی ازقسمتهاازکلمات عربی استفاده شده بخاطراین است که سایت مادرسایتی عربی است وقالبی فارسی ترازاین پیدانکردم.منراببخشید.وبرای فعال کردن چت باکستان کافیست روی کلمه وروددرسمت چپ چت باکس کلیک کنیدوبادروستان دیگرارتباط برقرارکنید.
2-دوستان من این یک فروم است,وفروم یعنی اینکه یک نفرسوال میکندوبقیه جواب میدهند.نه اینکه همه سوال کنندویک نفرجوابگوباشد.
دوستان خوبم اگرسوالی دارند,دربخش مربوط به سوالشان مطرح کنندتادراسرع وقت پاسخ سوالشان رادریافت نمایند.
3-ازدوستانی که مایل به همکاری درتالارهاویابخشهای مختلف سایت هستند,میتوانندازطریق پیام خصوصی باآدمین سایت درخواست خودشان رامطرح کنندتاابزارمدیریت آن قسمت دراختیارشان قرارگیرد.
امیدوارم لحظات مفیدومفرحی رادرانجمن بگذرانید.موفق باشیددوستانكساني كه Online هستند
در مجموع 450 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 450 مهمان هيچ كدام
بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 450 و در تاريخ الإثنين نوفمبر 25, 2024 11:15 am بوده است.
درباره ی مثلث برمودا + عکس
صفحه 1 از 1
درباره ی مثلث برمودا + عکس
در اقیانوس اطلس،
منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی
ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا
ناپدید شده اند.این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان»
نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از
سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در
این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا»
به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه
دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]در
حدود ساعت ۵/۱۰ شامگاه ۲۹ ژانویه ۱۹۴۸ هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا
موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با ۲۶ مسافر و خدمه بر فراز « مثلث
برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری
از آن به دست نیامد.
چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».
با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.
در
ساعت ۴۵/۷ دقیقه بامداد روز ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ کاپیتان با هواپیمای خود از
فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع
در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
کاپیتان
۴۰ دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و
با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.
ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.
برای
یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب
که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این
جستجو کاملا بی فایده بود.
پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.
در
روز ۵ دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز
تمرینی که پرواز شماره ۱۹ نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل»
واقع در «فلوریدا» به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می بایستی یک مسیر
مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.
قبلا
چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر
ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی
با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه
بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
در
ساعت ۱۰/۲ دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی
زیبا و سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.
در ساعت ۴۵/۳ دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:
-برج
مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده… انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما
قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار می کنم … ما قادر نیستیم زمین را
ببینیم.
مسئول برج مراقبت پرسید:
-حالا در چه موقعیتی هستید؟
-موقعیت خود را به درستی نمی دانیم … اصلا نمی دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده ایم.
مسئول
برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با
سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم
کنند.
برج مراقبت گفت:
-طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.
ستوان « تایلور» پاسخ داد:
-ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست… همه دستگاه ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم.
حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است…
چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
-ما وارد آب های سفید می شویم… خطر همچون دشنه ای به سوی ما می آید… کمک… کمک …
و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.
مسئولان
فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین مرینر» با ۱۳
سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج
هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت
پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.
در
ساعت ۴/۷ دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا»
پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره ۱۹ بود.
عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی
تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.
سپیده
دم روز بعد، ۲۴۲ فروند هواپیما و ۱۸ فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای
گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای
شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.
هرگاه
فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده
اند، می بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا
میشد و از سوی دیگر هنگامیکه ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از
خدمه هواپیما می توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی
بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های
نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت
نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به
گونه ای ساخته شده بود که می توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما
نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.
واقعیت
حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل
نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی
همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون
اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات
گوناگون در رابطه با «مثلث برمودا» ارائه دهند.
پاره
ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به
دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد
دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند.
و
گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می
گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای
تحقیق به کرات خود می برند.
برخی
دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب،
بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که
اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها
را ذوب می کند. در نقشه های قدیمی قاره ای به نام « آتلانتیس» به چشم می
خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد و دانشمندان حدس می زنند بر
اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه «مثلث
برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.
به
نظر می رسد که این منطقه طی زمان های متمادی گذشته نیز در افسانه ها به
منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن
تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره ها»، «مثلث شیطان»، «مثلث
مرگ»، «دریای بدبختی»، «گورستان آتلانتیک» نامیده می شده است.
شومی
و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف
کلمب و فضانوردان آپولو ۱۳ که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده
است.
اینکه
چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت
عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه
بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد
که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.
آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می گیرد؟
آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟
و بسیاری آیاها و پرسش های بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دار
این
منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از
شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای
از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم
اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا» به مطالعه
و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی
این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.در حدود ساعت ۵/۱۰ شامگاه
۲۹ ژانویه ۱۹۴۸ هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار
تایگر» هنگامی که با ۲۶ مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد،
ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست
نیامد.چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده
بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».با این حال،
هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن
آمد.در ساعت ۴۵/۷ دقیقه بامداد روز ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ کاپیتان با هواپیمای خود
از فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع
در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا»
به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.کاپیتان ۴۰ دقیقه پس از پرواز، طی یک
تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به «
جامائیکا» خواهد رسید.ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت
شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.برای یافتن این
هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می
توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو
کاملا بی فایده بود.پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی
در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت
وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.
در روز ۵ دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب
افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره ۱۹
نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل» واقع در «فلوریدا» به هوا
برخاستند. طبق برنامه، آنها می بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و
دوباره به پایگاه بازگردند.قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده
بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و
خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه
هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.در ساعت
۱۰/۲ دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و
سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.در ساعت
۴۵/۳ دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی
تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:-برج مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده…
انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار
می کنم … ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.مسئول برج مراقبت پرسید:-حالا در
چه موقعیتی هستید؟-موقعیت خود را به درستی نمی دانیم … اصلا نمی دانیم کجا
هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده ایم.مسئول برج مراقبت از این سخن بر
خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در
شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.برج مراقبت گفت:-طاقت
داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.ستوان « تایلور» پاسخ داد:-ما اصلا نمی
دانیم غرب کجاست… همه دستگاه ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است.
هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم.حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته
است…چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار
فریاد زد:-ما وارد آب های سفید می شویم… خطر همچون دشنه ای به سوی ما می
آید… کمک… کمک …و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه
خاموش شد.مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین
مرینر» با ۱۳ سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به
جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به
همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.در ساعت ۴/۷
دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا» پیام
ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره ۱۹ بود. عجیب
آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی تقریبا
دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.
سپیده دم روز
بعد، ۲۴۲ فروند هواپیما و ۱۸ فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده
پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و
به درون اقیانوس فرو رفته بودند.
هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای
بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده اند، می بایستی قطعات شکسته
هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا میشد و از سوی دیگر هنگامیکه
ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می توانستند
به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از
وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های نجات استفاده کنند، در حالی که
معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر»
که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه ای ساخته شده بود که می
توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت
تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.واقعیت حادثه تا به امروز کشف
نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده
است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها
در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون اثری از آنها به دست
نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با
«مثلث برمودا» ارائه دهند.
پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که
از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و
هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می
شوند.و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و
می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای
تحقیق به کرات خود می برند.برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره
افسانه ای آتلانتیس به زیر آب، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث
برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود
و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند. در نقشه های قدیمی قاره ای
به نام « آتلانتیس» به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد
و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر
معلوم نیست، در منطقه «مثلث برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]به
نظر می رسد که این منطقه طی زمان های متمادی گذشته نیز در افسانه ها به
منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن
تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره ها»، «مثلث شیطان»، «مثلث مرگ»،
«دریای بدبختی»، «گورستان آتلانتیک» نامیده می شده است.شومی و بدشگونی
مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و
فضانوردان آپولو ۱۳ که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.اینکه
چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت
عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه
بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد
که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری
می گیرد؟آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟و بسیاری آیاها و پرسش های
بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد .
md13- مدبرآزمایشی
- تعداد پستها : 147
تاريخ التسجيل : 2011-04-08
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد
الأربعاء ديسمبر 13, 2017 12:23 am من طرف abadan56
» کانال های جم
الثلاثاء ديسمبر 12, 2017 11:54 pm من طرف abadan56
» اخبارکانال های HD
الأربعاء يناير 28, 2015 4:52 am من طرف mreza
» رفع عیب بوت نشدن استار ست x95usb و ماندن روی حرف b
الإثنين سبتمبر 01, 2014 12:20 am من طرف ely
» آموزش تصویری نصب ۲۵ جهت قابل دریافت در ایران در یک فایل پی دی اف
الخميس أغسطس 21, 2014 6:04 pm من طرف majidrahmani17
» مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم
الجمعة مايو 09, 2014 1:27 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com
» فکرمیکنی اگراین کاررابکنی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!
الجمعة مايو 09, 2014 1:25 am من طرف shoaib_joya@yahoo.com
» راه حل جهت رفع مشکل چراغ قرمز رسیورهای آی کلاس
السبت فبراير 08, 2014 11:22 pm من طرف kiarash3015
» پچ رسمی آی کلاس 9696,9797 hdmi و لیست کانال برای 9797
الخميس يناير 23, 2014 4:46 am من طرف T2
» istar 4000x
الأحد يناير 05, 2014 12:20 am من طرف pashey
» دانلود فیلم تسویه حساب با لینک مستقیم
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» دانلود فیلتر شکن محبوب اولترا سارف 1008(U1008)
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» PATCH ولودر استرانگ
الجمعة أبريل 13, 2012 3:45 am من طرف Admin
» اديتور رسيور X60cu Usb جهت ويرايش ليست كانال ها و فركانس ها
الجمعة أبريل 13, 2012 3:44 am من طرف Admin
» سوژه های داغ وطنی! (فقط بخندید...)
الثلاثاء فبراير 21, 2012 10:08 pm من طرف Admin
» تبدیل کردن موزیلا فایرفاکس به ف*لتر شکن!!!
السبت فبراير 04, 2012 11:34 pm من طرف AINAZI
» نرم افزار رسمی به ورژن 11366 برای آیکلاس و هایویون معمولی و hdmi به تاریخ 2011/03/28
الجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin
» اعلام وضعیت شرینگ
الجمعة فبراير 03, 2012 5:48 pm من طرف Admin
» آخرین اخبارمربوط به کانالهای Nilsat
الأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin
» دانلود سریال بسیار زیبای اسپارتاکوس Spartacus : Blood And Sand با لینک مستقیم
الأحد يناير 08, 2012 7:48 pm من طرف Admin
» دانلود فیلم هندی Hostel 2011 با لینک مستقیم
الأحد يناير 08, 2012 7:47 pm من طرف Admin
» عکس های سری داف های حزب الله !!!
السبت يناير 07, 2012 1:29 am من طرف Admin
» معرفی ایـــکس کــــروزر XDSR600
السبت ديسمبر 10, 2011 10:21 am من طرف Admin
» جدیدترین تغییرات در کانالها و فرکانسهای ماهواره Badr
الثلاثاء نوفمبر 22, 2011 12:11 am من طرف amir pa80
» معرفی سایت رسمی وسایت های مرتبط با رسیور ISTAR
السبت نوفمبر 19, 2011 7:28 pm من طرف Admin